Media Kini Sentiasa Update !!

Friday 24 July 2015

FUUHH!! Wanita cantik yang mengemparkan internet

Wanita cantik yang mengemparkan internet Wanita cantik yang mengemparkan internet adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Wanita cantik yang mengemparkan internet membawa kebaikan kepada kita. 


Seorang mantan model asal Hong Kong, Candy Law, menggemparkan masyarakat dengan melancarrkan buku kumpulan foto dirinya yang berpose seksi. Wanita beranak tiga itu sudah mencapai usia 50 tahun. Law membuktikan bahawa seorang perempuan tetap boleh tampil mempersona di usia separuh abad ini.


Law meninggalkan dunia modelling dan seni  setelah memenangkan pertandingan kecantikan tersebut. Setelah itu dia mulai hidup berkeluarga. Ia tak pernah sekalipun melakukan bedah plastik. Ia hanya melakoni gaya hidup sihat.

Cetakan pertama Timeless telah laku terjual sebanyak 3.000 naskah. "Saya merasa diberkati bila lebih banyak memberi daripada menerima. Sebahagian besar hasil penjualan buku foto tersebut akan disumbangkan untuk anak-anak dan perempuan korban kekerasan," tegasnya.








0 comments:

Post a Comment

Popular Posts